Pengumuman/Seruan {MatKOMANdo HoMe}
----------------------------------------------------
Alternatif untuk melawat laman web Malaysiatoday di SINIatau gi ke IP Address nya http://202.75.62.114/2008/
----------------------------------------------------
Mariii....!!!!! Hargai Pengorbanan Raja Petra...!!!!!!!!!
----------------------------------------------------
Mariii Kita Bocorkan Tembok ISA dengan 16 Septemberr..!!!!
----------------------------------------------------
Selamat Menyambut Bulan Ramadhan yg Suci sertaSalam Merdekakan Malaysia. - Mat KOMANdo
----------------------------------------------------

Monday, July 14, 2008

Aku Pembohong Org Tak Mau Caya

Aku dulu zaman memude dlu slalu main gegurau ngan kawan-kawan aku. Bende yg aku suke gurau ialah main tipu-tipu....... atau ngan kata lain...... menipu lepas tu buat jadikkan tabiat gurau..... walau apa pon org yg berpandangan lain atau bukan yg sekepala ngan aku nak kata aku buat tak paham jee..... pasalll dh jadik tabiat...... seronok..... dan itu lah kegemaranku......

apo org nak cakap...... cakap..... aku pnye peranan...... tutop je telinge......

Kekadang ada yg sampai mempertikaikan perangai aku n the genggg........ depa slalu kata...... "knape tak berani usik Raja..???..!!!!"(raja ni kira otai kat sekolah aku dlu).... aku jawab senang.... aku tak der selera nak usik dia...... so, buat apa aku nak kuit...... tapi aku tak pernah ngaku gelabah kee..... goyang kee..... takut kee..... kecut kee...... yg penting maruah kena jaga.

Oleh kerana menipu ngan mengganggu org ramai adalah tabiat aku....... maka bende ni dah naik melekat kat diri aku sampai aku dh naik tua bangke..... panjang menjalor........ aku still buat bende perangai aku yg bangkreng nii...... Sampaikan saat ini dah naik dua kali aku diherdik dan dihina org ramai....... mereka kata sepatah haram pon jangan percaya lagi kata-kata dan perbuatan aku ni.

Tapi masa mula-mula aku diherdik, dicerca dan dihina...... aku bersama kawan lamo aku. Masa tu aku atasi ngan kepakaran menipu aku skali lagi dan putar belit kan depa....... haha.... berputau kepala depa...... lama-lama depa lupa laa..... haha....

Kawan lamo aku yg aku cakap tadi pon sama gak..... kene hentam gak dia..... haha........ tp dia ada skill dia sendri....... dia tunjuk depak dada....... lepastu org semua percaya....... haha..... hebat atau tidak kawan aku tu aku tak tau korang nilaikan jelah sendri......

Lepaih dri pada tu....... ado lah selang tah berapo minggu........ kawan aku dah rerexxx jee..... tapi aku sekali lagi kne taram ngan org ramai........ depa kata aku mmg tak boleh pakaii...!!!! tak boleh caya langsong dh..... aku nak buat cm na lagi...???? seb bek aku punya power ilmu bleh tahan tinggi.... haha................ apo aku buat korang tau..????? aku kasik kondem itu budak paki putar belittt laa....... pakai ayat manisss...... kononnya jgn lah sampai org nampak kita bodoh...... malu kita.... aku hasut..... pada hal aku mmg goyang beb...!!!!!!! klo aku tak goyangg...... mmg aku depak ada mcm member aku dulu...... ye la..... rerexxx tunjuk depak dada lepastu org caya..... mau tak hebat ko pikirrr..... tp aku tak berani ..... aku goyang bebbb...!!!! nanti kne pelupoh tersembam muke aku kat tanah bebbb...!!!!!! Last-last depa smua berlambak keluar.......

Yg membuat aku gembira..... bukan lah aku dpt selamatkan diri aku dri org tak caya aku...... tapiiiiiii...... aku gembira pasal depa terpedaya ngan helah aku....... depa jadik tak perasan pasal aku ado buat kerje black magic skit kat blakang depa....... aku buat-buat kecoh skit..... buat-buat bohong terang kasik org marah kat aku, lepas tu depa tak perasan la black magic aku.

Tapi aku bengang betol laa....... aku ade plan lagi stu kerja baikkkkk punyo............ tapi ada mamat tu buat tak tau jee plan aku......ape dia dh perasan kee..??????

Bageroooooo....!!!!!!!!!!!! Tak pe..... Tak Peee..... ko ingat ko bleh lepassss....???????!!!!!!!
Ko tunggu aku ambik cemeti stok duri punye........... lepas aku hentam aku punye pet ni....... ko siapppppp............. ko siapppppp.........!!!!!!!!!!!

No comments:

Recent Posts


Vindicated - Dashboard Confessional