Pengumuman/Seruan {MatKOMANdo HoMe}
----------------------------------------------------
Alternatif untuk melawat laman web Malaysiatoday di SINIatau gi ke IP Address nya http://202.75.62.114/2008/
----------------------------------------------------
Mariii....!!!!! Hargai Pengorbanan Raja Petra...!!!!!!!!!
----------------------------------------------------
Mariii Kita Bocorkan Tembok ISA dengan 16 Septemberr..!!!!
----------------------------------------------------
Selamat Menyambut Bulan Ramadhan yg Suci sertaSalam Merdekakan Malaysia. - Mat KOMANdo
----------------------------------------------------

Sunday, August 17, 2008

Blah BN

Kes Sodom-sodom

Kes sodom-sodom ni..... dah naik kelang kabut. Tapi..... kira tak pa lah, org nak carik makan.... biarkan dia. Ini kes....... sikit pelik, saksi tak perlu, bukti tak perlu..... tapi sumpah perlu. Ada betol ka.....????? rakyat malaysia...... ada botol kaa...???? org islam...... ada botol kaa...???? ada bikin malu agama kaa....????? kita nilaikan sendiri.

Tapi apa nak pelik..... ini la malaysia hari ini. Tak ada pembesar yg pernah diambil tindakan kerana kesalahan. Kalau ada pon, tak setimpal dengan kesalahan. Tak caya..... kita rujuk lain kes. Tapi kalau nak tengok org kena tahan....... org itu adalah yg melawan dan menentang pembesar.

Kes Altantuya N C4$nya.

Maka..... dengan pertuduhan...... dan pembunuhan....... tak ada yg bersalah. Tak ada tindakan yg masuk akal. Pembunuh dibiar berkeliaran...... silap-silap pembunuh dah sampai kat permatang pauh.

Aku sifatkan kes ini adalah kes yg tak masuk akal, menghina dan terhinanya negara dan agama, kerna negara diperkenalkan diserata bumi...... agama Islam ditontonkan disetiap pelusuk.... dan cuba diiktirafkan sebagai negara islam contoh. Namun pembunuhan dengan menggunakan peralatan keselamatan negara begitu sukar dikesan. Yg senang dikesan........ dan yg sering dianggap pesalah...... tu dia ...... si Petra.

Persoalannya apakah pandangan dan renungan org luar terhadap negara kita...???
terutama sekali agama Islam kita..???? dan
disini..... siapa yg telah menghina agama Islam kita.....????
Siapakah sebenarnya pengkhianat kepada negara, agama dan bangsa kita..?????
Kita nilaikan sendiri.

Kes Correct.... Correct.

Benarkah...... setiap kes yg besar pasti tiada penyelesaiannya selagi kes yg ini masih tak boleh diselesaikan. Dan..... bolehkah kes ini kita matikan sahaja dengan mengangkat sumpah tanpa perbicaraan....?????? mana mungkin.......... tapi kes sodom bolehh..!!!! tak caya tanya Sahfool.

Kes ini berhubung kait rapat dengan status kehakiman negara. Perlantikan dan kedudukan juga penilaian kes yg mendatang. Kini tak bergerak lagi terdiam malah terkaku. Kenapa...???? aku tak tahu. Kau kena tanya Dolah. Jangan lupa tanya sekali pasal jembatan bengkok.


Jadi....... disini nak bertanya...... bagai mana kita dapat memastikan setiap yg berlaku itu tidak lagi terkaku....?????

adakah dengan membiarkan sahaja ia terdiam lagi terkeras malah membisu....?????
jika ini yg anda mahu...... teruskan dengan kepimpinan kaku.

atau kita menukar kepada pemimpin baru, bukan kerajaan baru...????
jika ini yg anda mahu....... maka no way........!!!! Setiap kes-kes besar tadi...... dijangka masih terkaku. dan ambillah gelaran baru kepimpinan keras-kaku.

atau..... yg lebih baik dengan kerajaan yg baruuuu...?????
Ya..... jika ini yg anda mahu........ baru tepat akal fikiran........ lawannnn....... keluar bukti....... cadang....... laksana.

Tapi lu org kena ingatttt....!!!!!! jangan carik kepimpinan Sahfool......... pasal nanti....... semua kess...... semua hal...... semua masalah......... boleh seatle dgn angkat sumpah saja. Agama dilakonkan........ kitab yg suci dimainkan.......... rumah ibadah diperlekehkan.

Persoalannya disini....... dimana anda boleh dapatkan kepimpinan Sahfool...????? So, kalau tahu dimana...... maka jangan carik kepimpinan disitu.

No comments:

Recent Posts


Vindicated - Dashboard Confessional