Pengumuman/Seruan {MatKOMANdo HoMe}
----------------------------------------------------
Alternatif untuk melawat laman web Malaysiatoday di SINIatau gi ke IP Address nya http://202.75.62.114/2008/
----------------------------------------------------
Mariii....!!!!! Hargai Pengorbanan Raja Petra...!!!!!!!!!
----------------------------------------------------
Mariii Kita Bocorkan Tembok ISA dengan 16 Septemberr..!!!!
----------------------------------------------------
Selamat Menyambut Bulan Ramadhan yg Suci sertaSalam Merdekakan Malaysia. - Mat KOMANdo
----------------------------------------------------

Saturday, August 30, 2008

KABINET PAK LAH LETAK JAWATAN

KABINET PAK LAH LETAK JAWATAN
Blog: Marhaen
Kiriman: Teori

Perdana Menteri Dato Sri Abdullah Ahmad Badawi meletakkan jawatan sebagai Perdana Menteri Malaysia dan melepaskan semua jawatan dalam Kerajaan. Ini susulan daripada penghijrahan 30 Ahli Parlimen Barisan Nasional ke Pakatan Rakyat.

Berita Gempar yang amat ditunggu-tunggu oleh rakyat Malaysia, Peralihan Kuasa Kerajaan BeeEnd kepada Pakatan Rakyat yang amat digeruni oleh BeEnd.

Cawangan Khas adalah pasukan terakhir digunakan untuk memerhatikan gerak-geri 30 Ahli Parlimen yang dijangka berpindah kapal yang semakin karam. Senario ‘kejutan’ Parti SAPP dan ‘kekebalan’ Speaker Pandikar Amin adalah langkah ‘terencat’ di Parlimen yang digunakan oleh BeEnd untuk berkuasa di penghujung sisa-sisa hayat yang tinggal.

16 September menjadi igauan ngeri ahli-ahli BeEnd setelah ‘RM’ tidak lagi dapat menjamin tembolok perut masing-masing untuk lebih pelahap. Percaturan PRU-12 dan PRK Permatang Pauh meneruskan niat hati Tun Mahathir untuk berhijrah mungkin ke Zimbabwe bertemu sahabat Mugabe yang masih berkuasa. Sedangkan DSAI masih menegaskan bahawa beliau tidak mahu ‘usik’ TDM yang telah pencen dan semakin senja. Apa yang TDM menggelupur sangat nak berhijrah? Semua orang tau.

Mengapa Ku Li masih dihormati walaupun ahli umNO adalah kerana beliau menerima hakikat bahawa Parti umNO ini sudah semakin tidak releven di dunia ini, begitu jua Amaran ke-2 pesanan Mukriz yang ‘mengerti’ dibandingkan ahli-ahli umNO lain yang masih dilamun Sesumpah apatah lagi Muhyidin Yassin mengakui ‘taktik’ BeEnd sudah lapuk ditelan zaman

Pak Lah seperti biasa masih nyenyak tidur kerana beliau tidak merasa ‘tergugat’ dengan situasi Permatang Pauh. Cuma menantunya yang hantu sedang ke hulu ke hilir untuk mencipta episode baru bersama Ezam Raja Sesumpah of the Year.

Tak mungkin kesemua Ahli Parlimen BeEnd tidak ‘berperikemanusiaan’ untuk melihat negara semakin tidak releven di bawah naungan umNO melainkan mereka mengalami ‘kekotoran’ seperti sebahagian ahli-ahli BeEnd yang lain. Tergamakkan mereka melihat Negara diperintah oleh PM yang lemah? Tergamakkah mereka melihat RM300 billion lagi harta negara dipelahap rakan mereka?

Rakyat merayu Ahli-Ahli Parlimen meninggalkan dengan kadar segera Barisan Nasional sebelum lebih parah. Rakyat sudah meluat dengan ajaran songsang kerajaan BeEnd yang memerintah lebih 50 tahun. Rakyat Malaysia telah membuktikan bahawa ‘suara’ mereka lebih berkuasa.

Laman Web Malaysia-Today telah di ‘bekukan’ oleh MCMC dan Laman Tranungkite.net sudah mula di ‘block’ untuk menyekat minda rakyat Malaysia dari mendapat info. Kepanasan Kerajaan BeEnd terserlah. Jika Belanjawan 2009 tidak mampu menarik ‘gerak hati’ rakyat untuk digula-gulakan. Betapa ngerinya mimpi Ahli-ahli Parlimen BeEnd dalam menghitung hari-hari penghujungnya. Sama ada Beraya di Sg Buluh atau merempat seperti pelarian seperti Thaksin.

Tunggu 16 Sept tarikh keramat....!!!!!

Masa Untuk Berubah!

Teori

29.08.2008

Mat KOMANdo:-
Hakhakhak...... jaga-jaga cik salmah..... 16 sept tak lamo dah...... masa terdekat kompom mai punya. hahaha......

No comments:

Recent Posts


Vindicated - Dashboard Confessional